در حال حاضر %۸۰ محصولات هانس گروهه که در شش واحد صنعتی کشور آلمان تولید می گردد به ۱۳۰ کشور در قاره های مختلف جهان صادر می شود و همچنین بیش از ۸۰% از بازار فروش محصولات هانس گروهه در خارج از کشور آلمان می باشد.
اکنون این سئوال مطرح می گردد: که چرا یک شرکت آلمانی با داشتن چنین پایه و اساس گسترده بین المللی همچنان محصولات خود را در کشور آلمان تولید می نماید؟
در حالی که به نظر میرسد داشتن شعبات تولیدی در سراسر جهان بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
علت امر این است که شرکت هانس گروهه همواره تضمین کیفیت محصولات خود را بر اساس مدیریت کیفیت موثر پایه گذاری نموده است.
لازم به ذکر است متخصیین این شرکت در طی ۱۱۰ سال گذشته تا کنون فقط از موادی با کیفیت بالا به منظور تضمین تولید مستمر,انجام تحقیقات کاربردی و تفکر نوآورانه مشتمل در مسیر آینده گرایی به کار برده اند.
بدیهی است شرکت هانس گروهه همه موارد عنوان شده را در غالب اصل اساسی تعهد به حفظ سلامت ,ایمنی و رفاه مشتریان و کارکنان تود به کار گرفته است.
کیفیت و طراحی محصولات هانس گروهه به گونه ای است که به سرعت در نظر بیننده آشکار میگردد , اگرچه ارزشهای درونی کالا از جمله مواردی است که شاید در نگاه اول پدیدار نباشد,
اما با یک مقایسه اجمالی بین محصولات ارزان قیمتی که مانند سیل روانه بازار محصولات بهداشتی می گردند, در مواجهه با محصولات هانس گروهه با عملکرد بهبود یافته در زمینه فن آوری نوآورانه برتری این کالا به سرعت به اثبات می رسد.